Monday 23 December 2013

Boleh kah...?

Kisah saya 5 hari yang lalu. Tengah malam selepas post gambar morning glory. Tiba-tiba tersedar...
Uhhh..hilang mood, tak tahu apa nak cakap..10 folder gambar hilang dalam pendrive...terdelete kah? Virus telan ? kenapa jadi macam tu...Macam nak gila selongkar tak jumpa juga..Whuaa....habislah my gambar..Berpuluh gambar baru belum di post dan beratus gambar lama dalam simpanan...Frustnya saya....Whuaaa....Sapa boleh tolong?
Pada waktu-waktu beginilah baru tersedar kenapala aku tak post gambar-gambar tu dulu...kenapa simpan-simpan..kenapa...kenapa...kenapa....
Paling sayang file gambar Kaspin dan anak-anaknya dari waktu lahir sampai membesar..Boleh dapat balik ka file yang terdelete. Cek internet...BOLEH..tapi dengan cara tertentu..tapi tak pandai pula nak buat..
Last2 panggil Bad..besar harapan saya....cek hidden file..' Tak bolelah kak...' Whuaaaaaa...sapa boleh tolong...
Tak putus asa juga. Cek internet lagi..bolehkah dapat file yang terdelete dalam pendrive..BOLEHHHH....Yes! Yes! Harapan saya kali ini pada Wan pula...sampai saat kisah ini di tulis file2 yang hilang tu masih belum dapat di cari lagi..Wan masih busy dengan kerjanya. Mood untuk berblog merudum ke minus zero... Berdoa saja.....Mungkin ini boleh jadi penyejuk sementara kut..

                                                       Ikan laga Siam dalam pasu Lotus




No comments:

Post a Comment