Wednesday 18 December 2013

Kemboja Cina Fish Farm

Duhh...memang cantik benar bunga-bunga Kemboja Cina di laman Restoran Fish Farm ini. Mata saya tak lepas pandang melihat kesemua bunga-bunga yang ada. Rezeki saya, kunjungan kesitu kali ini ( selalu ke restoran ini bawa grup dinner ) ketika kesemua pasu yang ada penuh berbunga. Mmm..rasa saya  inilah satu-satunya  restoran yang terindah landscapenya di Langkawi. Nyaman dan begitu hijau, apalagi kedudukannya yang mengunjur ke laut. Dari atas jetinya, boleh lihat pemandangan laut yang cukup menarik.
Memang pemiliknya punya citarasa yang cukup tinggi...Kagum saya melihat koleksi pokok-pokok  bogak, orkid harimau, himpunan teras batang-batang pokok mati, juntaian daun-daun yang unik dan juga barang-barang antik. Kesemua elemen-elemen tersebut menjadikan restoran ini bagai taman firdausi. Untuk post kali ini saya ingin merakamkan kembang kemboja cinanya dulu..















No comments:

Post a Comment